sjukling

Skulle egentligen
rullat ner till Emma idag, för att umgås med henne och Anton efter två dagar hemma, dock med sällskap, but still. Men liten har 39 i feber så för honoms skull blir vi bara hemma idag, han total slocknade redan vid 9 idag, efter att ha suttit med mig i soffan och myst hela morgonen = inte till vanligheten.

På måndag ska jag börja läsa Psykologi A på distans, spännande.. längtar som satan och det där är någonting jag skulle kunna sitta och läsa i timmar, just för att det är så jävla intressant. Fick även en bekräftelse nu på mailen att boken blivit skickad idag, tack för det. blev lite orolig att jag inte skulle hinna få boken, då jag fick ett godkännande av kursen så sent som igår.

Nä.. nu blir det lite bloggläsning! : )

KIKKI skriver:

jo, det går nog bra :D hoppas jag hittar lite trevliga bekantskaper och en ny tröja lät ju inte fel ;) hehe! :D Hoppas Noel kryar på sig :/ jobbigt med feber! :(

Sara - Ensamstående mamma skriver:

Usch vad jobbigt med feber.. Hoppas Noel kryar på sig snabbt!



Sv: Ja verkligen, tiden går nästan för fort.. Ibland vill man pausa för att själv hinna med och andas och njuta av allt :)

Lilith skriver:

Sv: Ja helt opartiskt håller jag med dig om att mina barn är fina :) Och din son är verkligen jättesöt. Fast jag tror nog att jag fortsätter med svarta ögonbryn istället för rosa :)

Mamma skriver:

Så söt man kan vara, goplutt:)Så synd att han har feber, kanske tänder på gång! Intressant med psykologi, det blir bra att studera för dej gumman:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar