vunnen auktion



120kr = billigt! var över 2år sedan jag köpte mig ett par nya jeans. under graviditeten så tänkte jag att det första jag ska inskaffa mig då jag är nere i min normala stl igen är ett par nya jeans och inte skulle det snålas in på dem. Men ja, det har fortfarande inte blivit av och varför betala en massa då man kan hitta billigt på tradera?!


Janina - mamma till Nicolina skriver:

Sv: Jeansleggings från Vero Moda :)

Janina - mamma till Nicolina skriver:

Sv: Haha :) jag köpte dem i våras, så det finns nog en liten chans ännu att de finns kvar! :) Har inte varit dit och kollat på ett tag, men kanske de finns kvar :)

Familjen Korb ♡ Tvåbarnsmamma skriver:

Hej!

Kul att du gillar min blogg, du har en fin blogg jag inte vill missa så lägger dej bland prenumerationer!



Wow, vilken kropp du har!

Milly - Mamma till två & Gravid vecka 41 skriver:

Vilken fin blogg du har!

Allt bra med dig?



Kramar

Erika skriver:

Hihi, tack! Hon är ett riktigt charmtroll med en vilja av stål och ett humör som heter duga ;)

Milo - Mamma till Miranda & keane skriver:

vilken killerkropp ! .. maj gad ! så vill ja med se ut :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar