en dag på skogen

Igårkväll/natt var halva byn här (ca 6pers) & vi satt uppe till tidiga morgonen & ändå var jag utvilad då jag klev upp, eftersom Noel drog en 14timmars inatt & vi glatt kunde stiga upp kl tjugo i 9, det tackar vi för.. :) Jag & Noel gick ner & gjorde iordning en riktig frukost & väckte sedan Johan vid halv 10. Sedan har vi åkt skoter i det underbara vädret och ätit korv, korv & åter korv. Imorgon kör vi ännu en utedag, får passa på då man får chansen & det är fint väder! :)

Nu ska jag pyssla ihop de sista tackkorten, eftersom materialet tog slut tidigare & vi nu inhandlat mer.. det kommer kära vänner, håll till godo! :) Sedan ska jag pyssla lite med Noels första års album, har inhandlat lite småsaker från panduro.. skoj! :)





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar