enkel, krämig (och fet) kycklinggryta


Gårdagens middag & dagens lunch.. väldigt enkelt och jävligt gott. Stek kycklingfiléerna, krydda och häll i grädde, creme fraiche, lite soja och ketchup. Ät tillsammans med ris och nå grönsaker! :)


Camilla skriver:

Gott! Kombinationen med grädde eller creme fraiche och ketschup blir nästan alltid god tycker jag! :)

Sara- Mamma till Yrla och Noel skriver:

de ska absolut provas! hittat receptet på brödet?

Camilla skriver:

Jaha! :O Ja, men vi kanske har ganska lika matsmak då :) Ska ta och kika genom här senare jag också, men nu lär jag springa!

Cherie Mårtensson - I väntan på liten skriver:

Såg riktigt gott ut :)

KIKKI skriver:

det lät gott, och enkelt att göra, får jag testa :) hehe!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar