godmittpådagen

Har lämnat Noel på dagis, duschat, fikat & gjort iordning kaffe. Så nu tänkte jag köra igång med pluggningen, sent som satan. Lennie skulle visst komma på besök, så ska passa på att skriva lite nu.. ligger i övrigt bra till! :)

Jo, men juste.. gav Noel välling redan vid sex igår & la honom, men vem får jag ändå väcka klockan 8 imorse? jo, litet skrot. Så lär väl bli samma sak idag på dagis, antingen måste jag väcka honom på morgonen eller så får han helt enkelt sluta att sova.. han var faktiskt pigg & glad hela eftermiddagen igår & jag själv slutade sova vid 1½år.. men ja, Johan skulle iallfall köpa en ny sele till vagnen på dagis då den blivit för trång, lär gå tio gånger bättre då han inte kan vrida sig ur den iallafall, utan istället inse att det bara finns ett alternativ, att sova!

Ut & njut i solen ni som kan! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar