konsten att göra ingenting

Idag ska jag inte göra någonting, stränga order från Johan, så jag antar att det bara är att lyda. Jag är väldigt dålig på att göra just ingenting, det har i princip aldrig hänt & det här är första dagen sedan Noel kom som jag är hemma själv utan några måsten. Tror jag ska kika lite på efter tio & slumra en stund.. lär väl sluta med lite plugg för kommande vecka & omflyttning av blomkrukor innan dagen är slut. Men just nu - ingenting!

Framöver så kommer jag med största förhoppning arbeta lite torsdagar & fredagar, vore kanon! Känner att jag måste ut & få göra någonting annat ibland & extra pengar är ju aldrig fel!

Mamma skriver:

Bra att du har försökt att tagit det lugnt en dag, du behöver säkert de du också:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar