nytt barr

Min hårförlängning är verkligen inne på sista versen & jag har slitit på den sedan i Oktober.. jag kan även ha gnällt en aning på den under den senaste tiden, så för några dagar sedan så sa Johan "men beställ en ny & gör det nu" (bara du håller käääften, typ). Så nu har jag tagit honom på orden & lagt en order hos rapunzel. Ville verkligen ha en ny inför Bulgarien & sommaren, så det passade perfekt. Tänker faktiskt betala tillbaka de här pengarna till vårt "familjekonto" då jag får mina skattepengar, sådeså!

Av någon anledning så blev mitt hår tio nyanser ljusare på bilden, blixten? maybe.


KIKKI skriver:

men tack, sötnos! :) Haha, jadu..förstår ju varför så många säger att det är bra att ha en utbildning INNAN man skaffar barn ;) men det är väll tur man "bara" har ett barn då iaf :P men det är mycket..men man orkar för det är så intressant :) så det gäller att man väljer rätt bara så går det! ;) Trevlig helg! KRAMKRAM på er!

Emma s skriver:

Ja å om du köper ett par till johan så får ni Noels gratis. Tre för två alltså. Haha :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar