dagiskillen våran

Våran kille är alltid helt slutkörd då han kommer hem från dagis. Först skriker han en massa för att han måste gå in & inte får vara ute & leka, sedan efter middagen däckar han halvt av i soffan till playhouse disney. Har blivit långa dagar för honom nu, men på torsdag då jag fått besikta bilen så kommer jag skjussa honom lite senare till dagis & johan får sköta hämtningen, eller tvärtom. Kul att höra av personalen att han är så glad, leker på & stormtrivs, då slipper man iallafall ha dåligt samvete för att han är där, då han mest troligt har roligare där än vad han någonsin har hemma :b

Nu sover han iallfall & vi ska nog se någon film ikväll.. Imorgon är det plugg som gäller igen & jag borde bli klar med veckans uppgifter då om jag bara kör på! :)



Isabella skriver:

Gillar du att göra saker? Då borde du kolla in denna http://presentupplevelser.com/?p=36 tävling där du kan vinna en upplevelse


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar