höstkläder <3


Älskar höstkläder & en mysig kofta tillsammans med ett par jeansskjorts är grymt snyggt enligt mig. Det är inte för avklätt, samtidigt som man inte helt har lämnat sommaren.. perfekt! Att grått är favoritfärgen syns rätt tydligt här & det finns väl ingen färg som passar så bra till hösten som just grått. Önskar verkligen jag kunde klicka hem allt detta nu, men så kom jag på att jag studerade.. jädrans! Kanske ni arbetande kvinnor kan få lite inspiration utav detta iallafall? Haha.. nej, blir till ett kik på bik bok i helgen iallafall, får se om det följer med någonting hem! :)

已知 Mohammedi Al-debis™ skriver:

Hej hej. Vill du också få chansen att synas framför mina 600 - 1200 läsare?

Va med på DAGENS BLOGG HOS MIG!

Direktlänk till DAGENS BLOGG:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-augusti-10.html#comment

MADDES skriver:

Vinnarna av dagens blogg är presenterade, kolla om du vann!



Hur har din dag varit?

Anneli skriver:

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/august/torsdag-dagens-blogg-1.html#comment


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar