I need a dollar, a dollar that's what I need..

Var som sagt på dollarstore en sväng idag & även fast jag älskar detta stället, så fanns det en person som älskade det ännu mer.. detta är en person som annars ratar alla affärer oavsett innehåll.. nämligen Johan! Medan jag plockade ihop några enstaka små saker (även fast jag hittade tusen, som jag la tillbaka, tog upp.. för att återigen lägga tillbaka igen, då de faktiskt inte var nödvändigt, utan mer "måste-ha-pgr-av-priset" varor), så fyllde Johan snabbt upp vår kundvagn med hela sju stycken kastruller/stek- och wokpannor, lite ölglas, fiskesaker & andra nödvändiga ting.. faktiskt! En annan som plockade i grej efter grej i kundvagnen var min kära bror, även han tycktes älska detta ställe & den som hade handlat färdigt först var (om vi bortser från Noel) sjukt nog jag själv. Johan lovade mig även glatt att vi ska ta en sväng dit igen om ett tag & då även besöka Albert & Herbert som vi fick strunta i denna gång, då det inte rymdes en äppelkärna till i bilen.

Jag hittade utöver dessa saker nedan, även ett par örhängen, skrubbhandskar, ett par solglasögon, lite doftpåsar & en hatt till min älskade vän Jessica.. :)


Sofia skriver:

Dollarstore är underbart!

Love Oliwers mamma skriver:

Vart ligger den butiken ? :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar