ljusa slingor

Gjorde som sagt ljusa slingor igår & det ljusades upp en hel del. Hade tänkt göra lite slingor i förlängningen med, men båda förpackningarna gick åt till mitt vanliga hår. Och jag har faktiskt bestämt mig för att skrota förlängningen för ett tag, har haft den sedan i början av maj & använder den knappt iallafall. Kan vara rolig att ha om det skulle vara någonting speciellt man ska på, men då får jag väl dra i lite ljusa slingor i den då ist. Tyckte det blev kanon bra iallafall & det blev lite mer liv i håret.. och tycker denna hårfärg klär hösten bättre.


KIKKI skriver:

jättefint :D:D

Emma s skriver:

Det blev jätte fint! Det där passar dig allra bäst :)

Mariana skriver:

Snyggt!! :-)

Anonym skriver:

Jätte fint!

Jessica skriver:

ÅÅÅHH blev ju sjukt nice carr!!!! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar