selånger marknad

Igår blev det ett besök på selånger marknad. Det var strålande sol & jag tror jag bar linne & skjorts för sista gången i år, kändes verkligen som sommarens sista dag. Lillen fick åka lite karusell & vi hittade allt vi hade planerat. Bl.a. min efterlängtade fikakorg, som jag suktat efter varje år, men alltid snålat in på.. trots att de faktiskt inte alls är speciellt dyra & jag alltid saknar den då sommaren väl kommer igen. Noel fick sig två t-shirtar, en ramones & en med en grävare på som det står "grävmaskinist" på ryggen. Tufft tyckte han! Han fick så även ett par arbetsbyxor, så nu kan han följa med pappan & jobba som han så stort tjatar om vareviga dag. Lite underkläder till mig & självfallet en massa strumpor blev det också.

Blev varken köpt någon langos, munkar, chips eller majskolvar.. det glömdes helt bort & man saknade det lite då man kom hem, det brukar ju vara halv grejen med marknaden, åtminstonde då man var liten! :P



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar