alla goda ting är tre

Idag har vi fördrivit ännu en dag med bakning & det blev hela tre sorters. Så nu är all bakning färdigt till Noels kalas om lite mindre än en månad.. bara kanelbullarna & tårtorna kvar, men de gör vi dagen innan. Kommer knappast klara av att hålla mig ifrån bakningen en månad iallafall, men allt är ju inte tänkt för Noels kalas heller, utan det har mest blivit något jag intalat mig själv, då jag bakat för mycket :b Är alltid fint att ha lite kakor & muffins i frysen också! :)

Recepten slänger jag upp på bak- och matbloggen senare. Nu ska jag ta en kopp kaffe, för trot eller ej.. men lillskrotet ligger uppe i sin säng & sover, var flera månader sedan han sov på dagen tror jag & lite skönt är det ju! Senare i eftermiddagen kommer Noels mormor på besök, det ser vi alla fram emot! :)

Mamma skriver:

Alltid lika härligt att träffas, goda kakor fick jag till kaffet, Tack jättegoda:)

isabelle skriver:

MMM det ser gott ut!!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar