ett nyttigare 2012


Jag tjuvstartar mitt lilla nyårslöfte till mig själv ikväll (med en litet uppehåll på några dagar sådär innan den riiiktiga starten). Det ska bli en nyttigare 2012 & jag är verkligen sämst på att äta bra mat, vilket är helt sjukt med tanke på att min närmsta vän numera är utbildad kostrådgivare.. vilket är grymt gjort av henne & hon gör mig ständigt så jävla stolt över att ha henne som vän. Utan att läsa på vidare så röck jag detta från hyllan på maxi tidigare idag. Det såg nyttigt ut & då måste det väl ändå vara nyttigt också?! Att keso & aromat är en sagolik blandning visste jag, men dessa kex hade jag aldrig tidigare ätit. Kan dock rekommendera dem varmt. Får bli detta istället för varma mackor näst kommande år. Hurray liksom.

Jag hatar att träna & har väl i princip aldrig gjort det. Så för att jag i huvudtaget ska få eller behålla någon form, så måste jag lägga om kosten! Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken..


Mamma skriver:

Ja de skulle man behöva, ett sundare 2012:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar