it's friday

Hade Nolle varit ledig i princip hela veckan, så kändes det bara dumt att ha honom på dagis på fredagen. Dagen då han annars brukar vara ledig. Så han fick vara hemma med mig idag, vi passade på att städa, tvätta & mysa till det lite extra. Johan slutade ändå lite tidigare idag, så nu är grabbarna påväg att handla tillsammans. Själv har jag slagit upp en kaffekopp & ska köra plugg några timmar. Igår satt jag uppe & skrev till kl ett, satt jag fick en hel del gjort, men ska jag jobba in det här på halva tiden så måste jag sitta ett tag till, men sedan gör jag helg.

Jonas & Fia har börjat flytta in i huset ovanför oss, så jäkla kul.. så måste väl hinna med ett kik dit upp senare också! :) Nu ska det skrivas så tangenterna blöder! :)


Sara- Mamma till Yrla och Noel skriver:

Jag håller oxå på Christian och Jenny för de är dom ja känner ;) Dom e ju från söderhamn :P

Jo dom har haft de väldigt tufft så hoppas verkligen på dom :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar