julhelgs resumé


Julaftonen firade vi som sagt uppe hos grannarna. Och för att vara mest bara ungdomar, så fick vi till ett riktig julstämning, med ett schysst julbord & en övrigt trevlig kväll! :)

På juldagen blev det fest på byn. Riktigt lugnt för min del, men det kan vara skönt det med ibland. Jag ser nu framemot ett lugnt nyårsfirande. Så kort & gott en kanon julhelg. Nu måste jag plugga vidare, kommer bli 8-17 plugg nu fram till slutet av februari. Måste bli klar med det här någongång & de senaste veckorna har varit så sjukt slöa, att jag tror jag håller på att glida in i en depression snart :b Hatar att inte få saker gjort! Tjopp, tjopp..

 Hoppas eran julhelg varit bra! :)

Mamma skriver:

Undra va Noel säger till tomtarna.....:)Lillsötis!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar