kiss och bajs åldern, M-mmmysigt.

Är det inte lite väl tidigt att komma i "kiss & bajs åldern" strax efter 2 års ålder. Noel verkar uppenbarligen redan vara där iallafall. Han avslutar alla meningar med bajs, skriker "hejdå bajs" då man går ut från någon affär eller liknande, väldigt trevligt avslut känner jag. "xxx pruppar bajs, kiss, bajs" säger han ofta & gärna. Även det väldigt trevligt, speciellt då man pratar med en person man möjligen inte träffat på länge & han står bredvid mig & skriker "mamma pruppar bajs, kiss, bajs". Ja, men vad bra Noel, mysigt och sådär lagomt lägligt också.

"Hejdå min bajskorv, nu har jag bajsat klart" springer han runt & sjunger här på dagarna. Mysig liten kille vi har & pappan är säkert väldigt nöjd över att spelat denna låt för sin son.

När kom era barn in i denna ålder? och hur ska man egentligen bete sig då han uttrycker sig såhär? Man vill ju inte låta det verka som förbjudna ord, då blir det möjligen bara ännu roligare. Men samtidigt kan han ju inte skrika bajs på ica heller.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar