Nyårstal till mig själv

Kära Caroline!

Det har nu gått ännu ett år sedan du lovade dig själv att börja motionera, att börja fokusera mer på vad du själv ville, var du stod i livet och var ditt nästa steg skulle ta dig. Det var ett år sedan du lovade dig själv att bli en mer harmonisk människa, tänka efter innan, fast ändå tänka betydligt mindre än du gjorde då. Du skulle inte stressa upp dig över småsaker & låta dammtussarna bildas i hörnen med jämna mellanrum. Du skulle så mycket, men hann så lite.

Du ser därför istället fram emot nästa år, 2012. Du står förväntasfull och förundras vad som kommer att dölja sig bakom nästa hörn, på andra sidan berget, på gränsen till de obeprövade och bakom muren som stod ivägen för alla de chanser du aldrig tog. Du har en underbar familj som håller båda dina fötter kvar på jorden, även om jag tror att du kommer flyga iväg ibland.

Kära Caroline. "Man måste veta vad man önskar sig, för att få det man vill ha"



Emma s skriver:

Va smart jag är som svarar i min egen blogg .. Ja men vi siktar på nästa vecka istället :) va skönt att ni klarat er. Här är det bara mobilerna som inte funkat, skönt:)



Hoppas ni får en trevlig helg. Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar