värsta pojkväns akademin

Har ni sett "värsta pojkväns akademin"? Seriöst, det speglar samhället så sjukt mycket, trots att det bara är rent ploj rakt jävla igenom. Men det förra avsnittet gjorde mig fan riktigt jävla förbannad. Det finns ETT par som är normalt där, killen är kung & tjejen är.. ja, normal. Men vilka blir utdömda av de andra ytliga & spelade paren om inte dem. Killarna har varit otrogna kors & tvärs, hej å hå.. men har nu genomgått någon slags förändring & blivit eh, världens grymmaste pojkvänner, typ. De har blivit så pass grymma att de inte ens dricker en öl på grabbkvällen. Nej, de glider runt med en jävla pepsi, för att allt annat vore såååå respektlöst mot deras flickvänner. Den enda normala killen säger att han iallafall tänker ta en extra öl, för att han kan & för att han vet att han inte har något att vara rädd över. Samtidigt sitter den normala killens flickvän & blir utdömd av de andra tjejerna för att hon är så tolerant med sin kille, då han inte ljuger om hennes vikt, köper rosor efter varje gång han varit otrogen.. eh, för att han älskar sin tjej osv. De andra killarna betedde sig som nå jävla svin, men ändå är det bara den normala killen som döms ut. De andra parens osäkerhet på varandra bländar än genom tv-rutan, men sånt ser de inte. För köper killen en present, ser bra ut & ni har grymt sex så kan man bara skita i resten.

Och det är precis såhär verkligheten ser ut. Alla är så jävla spelade ala Jersey Shore, allt ska se så jävla bra ut på ytan. Det perfekta paret, med de alltid bruna kropparna, ständigt med en lagomt varm latté i handen & har ni missat utskriken på varje förfest, så har de även ett sjukt bra sexliv (båda med perfekta kroppar givetvis). Men bakom allt detta finns inte ett jävla skit. Klarar de av att sitta en kväll tillsammans utan att få panik? Skulle de klara av att endast vara med varandra en vecka ens? NEJ! Shit.. lev era egna liv & låt alla andra sköta sitt eget. Det är bara dig själv du helt säkert kommer leva resten av ditt liv tillsammans med iallafall!

Update:
Men vafan, blev tvungen att se ett avsnitt till undertiden jag pluggade. Och nu kan jag lika gärna lägga ner skiten, finns ingen värdig vinnare längre iallafall. Enligt de andra så lämnade de för "att de var så osäkra" eller "för att de hade gett upp". De är så jävla grymma tillsammans och den enda anledningen till att de lämnade var för att de 300.000 saknade värde för dem. De tyckte helt enkelt att de andras spel var så sjukt fjantigt att de fan hellre drog hem direkt. Kung & all lycka i framtiden för dem. Synd för mig som måste finna mig en ny serie.


Sara- Mamma till Yrla och Noel skriver:

Jag följer den serien för min kompis e med i den. Hon har ju berättat hur de ser ut när inte kameran e med. Han du tycker e grym e tydligen elak som fn när kameran inte e med.

Sara- Mamma till Yrla och Noel skriver:

han hade tryckt ner henne å sagt hon va fet å skällt då hon inte fick ha egna åsikter. sen stått å sjungit rasist visor framför han marwin eller va han hette tydligen.

Men jag va ju inte där så jag vet inte. Men kul å kolla då man känner nån som e med :)

Sara- Mamma till Yrla och Noel skriver:

men jag tycker själv serien e jävligt mesig :P jag personligen hade ju aldrig vart tillsammans med en som gång på gång va otrogen osv.

KIKKI skriver:

haha, ja du har så rätt i det du skriver!!! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar