viva la home



Då var vi åter igen i hemmet lugna vrå, så himlans skönt. Har blivit lite nätter hos mamma den sista tiden, men det blir bekvämt för oss alla, då johan slipper att pendla ner till jobbet varje dag & jag kan passa på att göra sånt jag annars inte tar mig tiden till.

Blev ingen direkt julklappshandling idag, allt drog ut på sin tid & vi sprang bara in på birsta en tjugo minuter. Jag blev tvungen att köpa en ny foundation, också hittade jag ett rött linne som jag funderar att ha på julbordet på lördag. Längtar som fan, finns väl inge grymmare än julbord? det skulle vara en resa till Italien då, men det är fan tveksamt.

Nu ska jag ta en skinkmacka & kaffe, sedan blir det plugg de sista timmarna! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar