Zzzömnlöst


Inatt har det inte blivit mycket till sömn. Vid halv två gick vi upp för att lägga oss, men då ringer Johans brorsa & säger att vi måste köra in deras son till akuten, då han var igenslemmad & hade svårt att andas :/ Så Johan skjussade in dem & jag sätter mig ner för att plugga, kände liksom på mig att det skulle bli sent innan jag kunde somna iallafall. Klockan fem kom Johan hem & sedan ringde hans alarm halv sju igen, då hade jag fortfarande inte fått en blund. Tror det var krupp lillgubben hade fått iallafall, så de fick ligga kvar!

Noel vägrar somna på kvällarna, det är jul, juldagar & nyårsafton. Jag behöver mer tid till studierna, men tror och hoppas på att allt kommer rulla på igen efter nyår. Hatar att vara ledig, utan att egentligen alls vara ledig, då man har massa måsten att göra & som gnager sönder än iallafall. Januari kommer bli en riktig pluggmånad & jag längtar faktiskt efter att komma tillbaka till verkligheten igen!

ENDENISE - Vinn 2 par skor ♥ skriver:

sv: tack gulle :)

Emma S skriver:

Ja då försatår jag att du inte kunde sova, huga lilla Liam. ringde dig härom dagen för vi tänkte komma upp. Men vi gör ett nytt försök när nu telefonen tänker börja fungera igen. Funkar era föresten?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar