hundra dagar utan heder

Såg ni big brother igår? klart ni gjorde, även om hälften av er aldrig skulle erkänna det. 

Människorna som söker in till dessa program anses som mindre smarta & ja, jag vill tro att de inte varit någon medlem i mensa med ännu, eller ens i närheten. Men alla har vi ett val och ingen tvingar er att vara med eller att ens titta på.

Men vad är det för folk de fått de tagit med i år? Jag vill inte börja gruppera människor, men var inte ett högt antal av dessa människor väldigt identiska med varandra? & varför kan de inte släppa in lite fler sköna norrlänningar, eller åtminstonde en snygg människa. "Screw you guys, I'm going home" hade jag sagt då programledaren frågade om någon hade börjat ångra sig. För jag hade inte pallat en vecka med dessa människor.

För förstår inte dessa stackars människor, att de är där bara för att vi ska slippa dem ifrån samhället en stund? (Bortsett från den sköna Göteborgarn & Norrlänningen, som bara är dit placerade för att inte göra denna konspiration påkommen)

Mamma skriver:

Hahahah, du är dej lik gumman att kommentera andra människor:)

Sara- Mamma till Yrla och Gravid skriver:

hahaha håller med dej :P fast de är en som vart med i mensa som varit med ett program fast hon va inte smart ändå xD

Elin skriver:

Skulle precissäga som ovan, Carro som var med var medlem i mensa och hon var (Jo) faktiskt galet smart! Det är ju lysande att det har börjat igen och jag tycker att det är sjukt roande ist för irriterande att se hur folk gör bort sig. Alla är vi ju olika och att smyga runt som hemlig transa inför alla andra deltagare inför hela svenska folket är ju hysteriskt kul! Hoppas det händer något pinsamt.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar