måndagmorgon

Så hade ännu en helg passerat, tiden rusar iväg och man hinner knappt med sig. Veckan har knappt börjat fören den tagit slut och snart är det vår igen.. och för engång skull så längtar jag dit, men jag antar att det är för att vi varit utan skoter hela vintern och då finns det inte så mycket att göra. Det + en sambo som ska ut och skotta så fort det kommit lite snö, antar att det är orsaken.

Johan har precis skjussat Noel till dagis, eftersom min bil är lite intakt och vi inte får grejerna fören imorgon, tidigast. Så nu ska jag dricka lite kaffe och plugga järnet, sedan kommer Lennie och leker pluggkamrat med mig.

I helgen är det fest här hemma och liten ska sova hos mormor i stan. Första gången vi har barnvakt då vi är på hemmaplan, så bli sjukt skönt faktsikt och jag längtar sönder..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar