redhead

Jag är dödligt sjuk, ni vet sådär som killar blir. Det svider alltså lite i ögon & näsa, gör lite ont i halsen & kroppen känns slö.. fast jag håller faktiskt på att dö, inombord & det kan ingen säga är fel, för det syns inte. Tänkte ta en välförtjänt vila (har ni upptäckt att mina vilor alltid är välförtjänta, även fast jag bara legat på soffan hela dagen?). Att sova på dagen är vardagslyx & då man vaknar upp är man sådär segt yr & en dag känns helt plötsligt som två.

Noel är hemma med mig idag & Johan borde komma hem snart, efter sin skottning inatt..
Aja.. vi hörs på sen istället! : )


Jag var blek & rödhårig.. typ 1år sedan.
(nu är jag typ as brun, jämt och har världens hollywoodsvall, självklart naturligt.. Ehhe")


Erika skriver:

Tack söta vad snäll du är! :D

Fia skriver:

Hehe jaa att sova på dagen är verkligen lyx, lyx som blivit en vana nu tkr ja! ;D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar