sluta sparka på mig

Hej bloggen!

Fick nyligen lite taskig feedback här och som gjorde mig djupt och sjukt deprimerad. En okänd pojke (vi kan kalla honom Lennie) ansåg denna blogg vara fruktansvärt tråkig. (hur han nu kan tycka det?) Enligt honom så var denna sänkta hylla med hela FYRA medföljande bilder helt ointressant & ingenting han vanligtvis la ner energi på (något jag inte heller kan förstå?) då jag vet att han läser mycket om tvåkönade människor, borde man inte ha väldigt för mycket tid över då & egentligen uppskatta mina sjukt intellektuella in och utlägg? & borde han inte egentligen tacka mig istället, för mina fina utlåtanden om honom mest vare dag? (dessa inlägg kan mycket väl ha blivit borttagna av admin, då de förmodligen förmedlade så pass mycket kärlek, att de ansågs som stötande mot de andra läsarna)

Så Lennie "Lennart" Eriksson, vore det inte på sin plats med ett förlåtande?

Jessica skriver:

hahahahahahah även Lennart :D...


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar