tipp topp

Tänkte dra en lite snabb resumé innan jag kör vidare med pluggningen.
 
I förrgår fick vi finfrämmande av familjen Sellén/Malm och pojkarna lekte på som aldrig förr, super kul.. har aldrig sett sån energi på dem tillsammans. De hade med sig semlor som vi fetade i oss, årets första och supergott! Emmas mage var rund och go & den nya familjemedlemmen kikar nog ut vilken dag som helst nu, spännande! : )

Igår blev det pluggning och senare på kvällen kikade vi på film med Lennie, The resident.. verkligen skit bra & man (läs;jag) satt på helspänd från början till slut, verkligen det värsta tänkbara scenario för mig som drabbar tjejen i filmen, usch.. stundvis var den riktigt otäck!

och ja, vad händer idag? startade morgonen med en liten sovmorgon till kl 8, då Johan & Noel klev upp tillsammans och åkte iväg på jobb respektive dagis..  Nu blir det pluggning & jag måste medge att jag blivit sjukt skolless redan, nästa vecka ska jag få med mig Lennie för lite plugg på något café istället. need people!

Hörs på om några timmar, nu ska jag lösa Elsas matvägran och klura på vad ett samvete är?! etik när det är som bäst?!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar