litet avbrott

Imorse skjussade Johan Noel till dagis redan till 8
och han ska hämta honom där vid 16, samma sak blir det imorgon. Och anledningen är främst att jag inte har någon värme i bilen, vilket Johan skulle fixa igår men då hade det rasat från garagetaket och ingen traktor fanns hemma. Så då bestämde vi oss för att Johan skulle skjussa ner honom istället, tyckte jag lät som en bra idé då jag får en 3timmar extra pluggtid på dagarna istället.

Just nu har jag suttit i 3 timmar och tokskrivit, det blir bra, men inte tillräckligt, har svårt för att bli riktigt nöjd. Samtidigt som jag måste fokusera på att orka med en vardag också, ett hållbart tempo med realistiska mål och försöka se på allt från lite olika avstånd.

Var ju skillnad då man studerade tidigare och bara hade sig själv att fokusera på. Samtidigt som jag känner att det här är sista gången jag kommer läsa upp mina gymnasiekurser och vi ska inte behöva leva snålt för ett G, då känner jag att jag sviker familjen lite. Haha..

Nä, men nu ska jag passa på att fika lite.. femton minuters rast till, sedan kör vi. Go me!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar