pang

Gud vilken trevlig dag vi haft.. blev mamma-barn träff hos Anna vid halv tio, en massa kaffe, fika, prat och skratt. De andra började dra sig vidare vid lunchtid, men jag och Noel höll ut ändå till ett tiden. Så trevligt att få prata av sig lite, då man suttit för sig själv hemma och pluggat i flera dagar. Verkligen en super trevlig start på dagen! : )

Sedan måste jag få klaga lite också.. för just nu känns allt förjävla surt. Halv sex vaknade Noel imorse, redan påvägen ner vid nio så var han trött och jag var orolig över att han knappt skulle orka leka någonting där nere. Men som sagt, vi stannade till ett och han höll sig vaken kvarten hem i bilen också. Då tar man ju nästan som förgivet att han ska slocka direkt då vi kommit hem, men icke.. övertrött delux och efter 2 timmars kämpande för att få honom att somna, (varav en timme då jag låg bredvid honom i spjälsängen, sjöng och höll honom i handen) så vägrade han komma till ro.

Det hela slutade med att Johan tog upp honom nyss då han kom hem och åkte iväg till grannen för att fixa någonting. Själv låg jag kvar i hans spjälsäng och slumrade lite, hade gärna legat kvar några timmar till.. men ja, juste.. det var ju den satans pluggningen också. Tack och lov är det bara lite genomläsning och finslipning kvar, men tanken var ju att det skulle gjorts under hans vila och att jag då Johan kom hem från jobbet också skulle få helg. Skit känns det, men det är väll bara att köra igång, hoppas vara klar till middagstid iaf.. så mycket onödig text igen, men vad gör man? jo, förresten.. sjukt illamående är jag också, som pricken över i:et liksom.

Nä, men fixa det sista kanske.. kill me!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar