plugg, plugg, plugg

Nästan färdig med veckans uppgifter i Svenska B
, bara lite finslipning kvar, men det måste jag titta över lite senare, blir alltid bättre att låta det ligga en stund, då man lätt blir blind för vissa saker. Sedan är det "bara" etik och livsfrågor kvar (sjukt mkt) och den boken borde komma med posten idag. Sedan har jag en novell av en nobelpristagare att läsa, till den muntliga redovisningen (via telefon) om två-tre veckor, men smart som jag är så har jag fått tag i en ljudbok, så fem timmars lyssnade borde jag orka med. Skönt att ha en liten som sover så pass många timmar under dagen, sånna här gånger är det guldvärt.

Hade hoppats få hinna med en dusch, men känner jag Noel så borde han vakna snart. Så vi får ta ett bad/dusch tillsammans senare istället. Ska försöka hinna med lite bloggläsning nu istället..

Tant Ulrika skriver:

Äntligen tävlingsdax hos mig igen (tipsar dig som tävlat hos mig tidigare)..



http://uj76.blogspot.com/2011/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..med chans att vinna ett presentkort värt 500 kr från en finfin barnbutik! :)

Tant Ulrika skriver:

Äntligen tävlingsdax hos mig igen (tipsar dig som tävlat hos mig tidigare)..



http://uj76.blogspot.com/2011/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..med chans att vinna ett presentkort värt 500 kr från en finfin barnbutik! :)

Jessica for MMH - Mat,Motion,Hälsa skriver:

Du! är bäst Carro. När skulle vi ses?. Har en liten present till herr "lilleman" =) <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar