rast på schemat

Nu är lilleman på dagis och lämningen gick bra. Han stod med iskall blick och låtsades inte om mig då jag vinkade hejdå och försökte få hans uppmärksamhet, men allt var väl så spännande och på nytt igen då han varit hemma två dagar.

Nu blir det en kopp kaffe och lite surfning, det är min belöning till mig själv för att jag var så grym på att plugga igår kväll och blev sjukt nöjd med det jag skrivit. Älskar verkligen etik och livsfrågor, så fruktansvärd rolig kurs och precis sådär tänkvärd och djup som jag gillar.

Borde bli klar med veckansuppgifter idag, sedan får det ligga och gona ihop sig till veckans slut för lite genomläsning och finslipning innan det ska skickas in.

NU, den efterlängtade bloggläsningen som jag inte gav mig tiden på hela dagen igår.



(bild sedan råpluggningen igår)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar