shopping till mig


bullformar från lagerhaus

50% på "julklapps-förpackningarna" på Hm

Underkläder x2 från Hm 30kr respektive 70kr

klänning från hm, 50kr

+ två pack hudfärgade strumpbyxor.. som jag finner lite ointressant att knäppa kort på (också från hm) :b


Emma S skriver:

ja jag hoppas det! Har suttit och läst igenom förlossningsjournalen nu när jag skev inlägget och när jag tänker tillbaka så blev man lixom snuvad på halva grejen. Men vi håller tummarna, Jag tar det lugnt och försiktigt. niclas fick föresten dra både mig och Anton på snowracer här på byn tidigare ikväll. snacka om upppassning ;)



japp vi är hemma i helgen :) PÅ fredag får vi främmande men annars är det kaffebjudning :)

jess skriver:

för det är du värd :) <3 syns imorgon!

KIKKI skriver:

men jäklar vilka fynd!! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar