it's on

Igår fick jag äntligen inloggningsuppgifterna till skolan
och fick veta vilka böcker jag behövde tills på måndag, (efter att själv kontaktat dem). Kände mig lite stressad då jag inte hunnit beställt några böcker, men jag kunde tydligen börja med de första uppgifterna utan böckerna (som jag nu hittat begagnade). Så medans Johan och Noel är på inskolningen några timmar tillsammans, så ska jag köra järnet, vore skönt att ligga lite före vid kursstarten.

Blev även erbjuden jobb här i veckan, sken upp som en sol och tänkte först tacka ja, men insåg att det inte kunde komma mer olägligt då det är dagisstart för Noel och jag inte gärna lämnar honom tio timmar om dagen första veckan, sedan var det sjukt mycket mer uppgifter än vad jag kunde ana och jag hamnar inte gärna efter redan första veckan.. det kommer bli intensiva dagar för att hinna med sig och få ett bra resultat som det är iallafall. Men bara allt kommer igång, så ska jag plugga in så mycket det bara går, så man framöver kan tacka ja till jobb utan att få magsår.. lite extra pengar skulle sitta fint och sedan måste jag börja lägga undan lite fickpengar till sunny beach resan i slutet av maj.

Nä, nu måste jag köra på om jag ska hinna med någonting..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar