om-möblering förnyar



(knäppt utirån hallen sett, som sitter ihop med vardagsrummet,
till höger vid den vita stolpen, går trappen upp till övervåningen)

(Nolle drar sig dagliga morgon stretchning)

Skrivbordet och datorn är numera borttagna från vardagsrummet, så då kunde vi flytta vintrinskåpet där det stod innan. Känns tusen gånger (typ?) större och luftigare. Sedan har jag aldrig gillat att ha stationära där nere, då den bärbara är så mycket smidigare att ha där.

Jag fick världens bästa plugghörna i en del av sovrummet och vi fick till kanalerna uppe igen så jag kan se på efter tio och plugga samtidigt (viktigt!). Johan fick också en egen kontorsdel uppe i hallen, så nu kan han sitta och skriva fakturor i lugn och ro och jag få plugga ifred. Alla nöjda, alla glada!


Jessica for MMH - Mat,Motion,Hälsa skriver:

Blev mycket bättre carr! <3 Kyss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar