färga barret

Min utväxt är hemsk & har varit i behov av att färgas alldeles för länge. Tänkte snart bege mig ner till willys för att inhandla lite färg & sedan göra slag i verket. Funderar mycket åt det lite mer röda, oranga hållet.. eller bara ljusare brunt eller mörkt mörkt. Finns fan inge svårare beslut att ta än då man står vid hårfärgshyllorna, även om man varit hel säker på vilken färg man ska ta, så står man likförbannat där i en evighet & velar fram & tillbaka..

Uppdaterar er senare om resultatet.. håll tummarna för att det blir bra nu :p

KIKKI skriver:

jag vill också ha lite rödaktigt, men jag vågar inte, jag kör på samma säkra kort ett tag till iaf ;)

Cajsa skriver:

hejsan hoppsan! :D

Har du en iphone eller känner någon med en som du skulle vilja överraska? Välj ditt favoritskal och ha chansen att vinna det! UTAN att behöva skriva om tävlingen någonstans! :D http://cjssong.blogg.se/2011/july/ditt-favoritskal-till-iphone-tavling.html#trackback

allt bra med dig annars?

följas på bloglovin? :)

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer. Hitta din blogg på bloggriket.se. :)



håller tummar och tår för färgningen. ;-)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar