grymma dag

Vaknade vid halv nio imorse
till Noels goa ropande på mig. Låg & myste till barnprogram på tvn till nio & sedan drog vi i oss en god frukost, en perfekt start på dagen.. bara att hålla tummarna att dagen fortsätter i samma spår. Världens grymmaste jävla väder har vi fått också & snart slutar Johan för att hämta upp oss & åka hem till Noels morfar för att chilla en stund, innan vi ska lämna lillen där för att bege oss ner på gf. Måste få skryta lite också.. fick ännu ett MVG i företagsekonomi, så nu har jag fått 6 eller 7  mvg:n & 1 vg.. och naturkunskapen jag måste kötta in två veckor på nästa vecka ska jag inte pressa mig lika hårt med, utan nöja mig med ett g faktiskt.

Jaja, nu ska jag sätta i hårförlängingen & göra mig lite klar.. Syns vi på stan?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar