järvzoo

Vi bestämde oss för att göra semestern lite längre
& bokade in en extra natt. Vi tänkte egentligen sova tre nätter på ångersjöns camping bara, men nu bestämde vi oss för att starta semestern en dag tidigare & åka till järvsö zoo. Halvvägs tillbaka till ångersjön ligger sedan Delsbocamping, där vi ska ta in en extra natt. Så det blir fyra nätter borta istället för tre & Noel får kika på lite djur.. där lättade jag mitt samvete, då jag tyckte vi planerat denna semester mycket för oss själva, där man kan fiska osv. Men samtidigt så är han alldeles för liten för att få ut någonting av något dyrt zoo eller vattenland, då han tycker det är minst lika roligt med grisarna på norra & att bada i brudsjön :b Är ju inte några speciella djur i järvsö, mest sånna vi ser utanför fönstrena varje dag.. typ! Men det blir nog roligt för honom iallafall.. Nu räknar vi ner dagarna & håller tummarna för bra väder (= allt utom regn).

Emma S skriver:

Jag tror säkert att han har ut massor av både zoo och badland...Om han är intresserad såklart. kan ju beror på dagsform också. Men det är väl för stunden och någon vecka framåt för sedan är det ju bortglömt. Lagomt är bäst. Om några år kan man slå till på Kolmården då det blir på ett annat vis. Hoppas att ni får det trevligt och att Noel kommer gilla djuren. är det nu till veckan ni åker eller?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar