köttande tangenter & ett gott beroende

Ja, nu kära vänner.. har jag suttit & pluggat non-stop i 9 timmar. Kändes skit att för tredje dagen i rad, be Noel gå in till pappa istället då han ständigt skulle komma & klänga på mig då jag skrev, men blev tvungen att bara kötta.. och vet ni vad? jag har bara en sista uppgift kvar nu & två diagnoser.. sedan blir det ett slutprov i slutet av veckan & sedan är vi lediga tillsammans i hela tre veckor, underbart!

Ska fortsätta skriva på sista uppgiften en stund till, sedan ska jag nog bara slänga mig i soffan.. eller möjligtvis, baka.. Haha, vill verkligen.. men det finns folk som säger att jag har svårt att hitta en normal balans i allt jag gör & aldrig kan göra någonting lagomt, jag förstår inte vad de menar? skulle jag ha utvecklat ett beroende? kul är det iallfall, avkopplande & gott..  det låter inte som ett beroende? eller ja iofs, låter lite som jag skulle kunna tro att knark är till en början.. kul, avkopplande & möjligen gott. Men det smakar garanterat inte lika gott som ett bakverk... or does it? 


Hur kan man inte bli beroende av detta? Klicka på bilden för att komma till receptet.


Mamma skriver:

Mera gosaker!! Tror man måste komma till Boda och provsmaka, hihi:)Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar