mjukismys

Sitter i min mjukisdress & njuter av en kopp kaffe i lugn & ro,
medan liten sover. Han vaknade även imorse innan halv 6, även fast han inte somnade fören efter nio igår, då vi handlade mat då Johan slutade vid sex igår & sedan bestämde oss för att käka en sen middag på max vid halv åtta. Förväntningarna för lite sovmorgon var höga & vi satt uppe alldeles för länge igår, börjar även bli förkyld.. så mysfaktorn här hemma imorse var inte den bästa. Noel var trött & gnällig, jag var trött & gnällig.. Johan blev less, Haha.. men nu är vi glada igen & då Johan slutat idag, så är vi lediga en fyra dagar tillsammans! :)

Har även bokat om ångersjön, då de bara fanns en fyrdels stuga då vi tänkt åka dit & den kostade några hundringar mer per natt. Har även hittat två perfekta ställen att hyra en stuga på, för lite fiske, god mat & avkoppling.. dock inte lämpade för barn, så vi tar nog en helg i augusti & åker dit på tumanhand.

Carola skriver:

Hej, Skoj att du kikade in i min blogg. Jag kikar raskt nyfiket tillbaka!

Trevlig blogg du har!



/Carola


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar