a new design

Vet inte riktigt vad jag tänkte på då jag gjorde designen till min bak- och mat blogg. Måste kännt mig väldigt överpositiv den kvällen jag gjorde varenda tänkbar detalj.. rosa. Ville störst troligt förmedla känslan av "vilken underbar blogg, så vad ska jag baka en sådan ljuvlig dag som denna"... fail! Igår då jag gick in där så blev jag bara irriterad & bestämde mig för att göra den mer neutral, much better & inte ens hälften så irriterande.


Klicka på bilden för att komma till bloggen. kommer in ett nytt recept ikväll på en annorlunda muffins.. håll till goda gott folk! ;)


Smsa Låna skriver:

Jag måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar