halv socialt åtminstonde.

Vi startade åter denna morgon med lite sovmorgon
, vet inte vad det tagit åt Noel men idag hade jag ställt alarm på halv 9 & väckte honom & igår fick jag panik väcka honom då jag vaknade halv 11. Sedan dukade jag & Noel upp till en riktig brakfrukost, som vi sedan bjöd Noels morbror på. Jag pluggade någon timme & sedan begav vi oss ner till byn där vi tog en kopp kaffe & glass på macken, promenerade runt lite med Håkan, kikade på hjullastare & Noel fick åka gräsklippare, träffade halva trakten & avslutade med några korvar på macken. Sjukt välbehövligt för oss, som suttit isolerade hemma en vecka. Nu är vi åter hemma igen & jag sitter ute på altan medans Noel ösar vatten in & ur poolen. Karln i huset arbetar över idag, så han ska kunna vara ledig med oss imorgon & jag kan ta en hel dags pluggning, vilket är mer än sjukt behövligt. Ja, det var väl det.. Noel har även fått sin första tidning idag, trucking heter den & jag tror vi ska kosta på oss en premunation till far & son, han är helt frälst.

Jo juste, fick även tillbaka på Religionskunskapen, ett fett MVG "Noggrant och korrekt utfört arbete. Jämförelsen och dina egna reflektioner är på hög nivå". Tack för den, kunde inte komma lägligare, nu väntar jag bara på de andra inlämningarna på företagsekonomin som jag skickade in för flera veckor sedan.. Sjukt välbehövligt iaf, då jag går sönder av pressen just nu & hamnat efter nå fruktansvärt efter resan & Noels vattkoppor, som kunde kommit lägligare. Men nu är jag på banan igen, håller tummarna för att de resterande inlämningarna håller samma mått :b

Nej, nu ska jag vara lite social med min son, innan maten ska lagas. Blir lite senare middag med tanke på vårt korvintag tidigare.

Mamma skriver:

Lillpoppas och Plåppen, hahaha:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar