birsta, baby.

Efter jag hade lämnat Noel på dagis vid halv tio så drog jag in till birsta för lite tjejsnack och shopping. Dörrarna slogs precis upp & jag kunde glatt skutta in, för första gången utan min älskade son (förutom några snabba inspringanden tidigare som inte räknas). Det kändes tomt & det hann hugga till ett flertal gånger i min mage då jag satt där inne & väntade på Jessica, hälften var av magkatarr & andra hälften för att jag för korta stunder drabbades av panik, då jag fick för mig at jag glömt Noel i bilen eller att han sprungit iväg, sjukt men sant. Ni vet en sådan där plötslig huggning i magen då man kommer på någonting viktigt man glömt, Haha.. sådanna fick jag ett flertal innan Jessica strosade in genom dörrarna, pratade & fick mig att tänka på annat.

Vi drack kaffe i lugn & ro, (när hände detta senast? sommaren 09?). Sedan strosade vi runt på en massa butiker. Vid tolv tiden kom så även Elin & gjorde oss sällskap, blev ännu mera kaffe, ännu mera surr & ännu mer strosande... loved it!

Ett vitt "lite finare" baslinne, hudfärgade silikoninlägg, lösögonfransar (till kryssningen), insmörjningar, hårprodukter och puderbronz fick följa med mig hem.

Nästa vecka ska jag också ta mig en sån här dag & sedan komplettera upp med lite plugg på kvällen istället. Jag känner verkligen hur mycket jag saknat detta stros och att bara få vara mig själv ibland. Har suttit både igår kväll och nu ikväll vid bärbara här framför tvn i vardagsrummet & jag får sjukt mycket gjort, mer än under dagarna faktiskt.. jag blir så smart på kvällen. that's fooo sure.

Nu: big brother!

KIKKI skriver:

Åh, ja men det är underbart med egen tid, man får ju sån energi av det, så blir man bara en dubbelt så bra mamma! ;) KRAM!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar