en bra start på veckan

Hela familjen gjorde sällskap ner över stan idag. Jag gick först in på skolan för att söka in lite nya kurser till den kommande veckan (samhälle, företagsekonomi & rättskunskap). Sedan blev jag avsläppt hos Jessica där även Lennie var, blev lite kaffe & sedan en sväng på stan, fika & shopping, fick med mig ett baslinne, ett vitt linne med en döskalle från carlings (99kr), brun utan sol, sminkborttagning & lösögonfransar. Johan & Noel kom sedan & mötte upp oss på stan, efter att själva varit ute på lite små äventyr tillsammans, de hade bla varit på birsta city och inhandlat lite nya kläder till Noel :b Jag sprang & solade, medan de andra gick upp till Jessica, där åt vi sedan kinamat tillsammans innan vi rullade hemöver. En sjukt trevlig dag! :)






jessica skriver:

åååh Ebbis <3... Söt man va då :P.. haha not


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar