I'm a pluggoholic

Vet ni vad? jag offrade ännu en kväll i pluggningens tecken & kan ni förstå vad jävulskt nöjd jag är över det? Jag är snart klar med denna veckas uppgifter, vilket är bra med tanke på att både måndagen (möte komvux/biblioteket/stan med Lennie), tisdagen (mamma/barn träff hos Catharina) och fredag-söndag (kryssning) går bort nästa vecka. Inte särskild smart planering med tanke på att det är min sista pluggvecka, men jag offrar glatt denna vecka för nästa veckas bravader.

jo, juste.. bvc besöket gick bra & tårarna försvann snabbt då det vankades saft (för mamman alltså). 13kg & 87cm ren jävla kärlek! <3

..och nu kära herrskap, ska jag & mitt nybakade bröd gå & lägga oss i soffan tillsammans!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar