läs om du orkar

Har grämt mig i flera dagar över att det måste dammsugas & istället för att tagit tag i saken, så har jag småplockat upp lite skräp & "handtorkat" med hjälp av en trasa där det var som värst. Antar att ingen annan skulle se det som ostädat, men man ser oftast allt lättare i sig eget hem. Det slutade iallafall med att jag och Noel drog fram dammsugaren (vilket han älskar) och startade städningen, som övergick i en skurning av golven, torkning av alla hyllor och fönsterbräder och slutligen fönsterputsning. Detta är antagligen anledningen till att jag ofta gruvar mig inför denna dammsugning, då det oftast resulterar i flera timmars extra städning. Men nu känns det åtminstonde skönt att ha det gjort och ett plus är att Noel älskar att städa med mig och hjälper gärna till.

Nu gruvar jag mig mest bara över slutprovet på etiken imorgon. Har sex timmar på mig från då det startar och jag antar att det kommer flyta på rätt bra då man får ha boken till hjälp, är mest orolig för att datorn ska krascha, att internet ska fortsätta få småkickar och sluta fungera eller att huset ska börja brinna, får inte avbryta detta för något i världen... om jag så ska dö på kuppen!!

Sedan skulle jag kunna representera "världens bästa flickvän" idag, då jag inte bara lagat världens godaste mat (samt matlåda), utan även städat hela huset och lagt ölen på kylning tills Johan kom hem. Jag vet att du vill gifta dig med mig nu, men skulle du möjligtvis känna någon överrik oljeshejk istället, så antar jag att jag skulle kunna diskutera detta vidare med Johan.

Juste... Noel har slutit sovit på dagis på dagarna, detta har pågått under någon veckas tid & det känns.. han är inte lika överglad efter middagstid längre & jag är helt körd.. så nu ska jag chilla ner mig i soffan med en öl & även det känns krävande.. ZzzzZzz!!!!


Mamma skriver:

Hahaha, du är för härlig med dina inlägg:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar