mission completed

Har precis skrivit klart mitt slutprov på etiken!!! har suttit sedan nio imorse & blev färdig 30min innan det skulle vara insänt, sex timmar tog det nästan, helt sjukt. Nu ska jag ta mig en macka för att sedan hämta hem mitt gos från dagiset. Ikväll ska jag har fest här hemma, antar att Johan också får komma.. öl blire iallafall & vem vet kanske jag lyxar till det med en kask, who knows? känner mig så sjukt fri.. Haha, nä men nu äre faktiskt helg & Johan är ledig med oss imorgon.

KIKKI skriver:

hehe, det är du absolut värd :) vi ska absolut ses snart, hänt lite tråkigheter inatt så bor inte hemma nu..men vi ses så fort jag känner att allt lagt sig lite. Kramar på er!

Elin - BF 29 Mars skriver:

Men hoppas... nu är man less på att vänta..

Emma S skriver:

Härligt! Hoppas det gick bra. kom föresten inte ihåg att jag skulle ringa till dig idag, men vi åkte till mina kusiner. Men det hade du kanske märkt? :) kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar