mitt i veckan



Då var liten på dagis & jag har kört igång med pluggningen. La upp ett schema för vad jag skulle hinna i måndags & det håller än så länge & jag kommer kunna vara ledig i helgen om allt flyter på som planerat, är typ ikapp mig & alla förra veckans uppgifter är inlämnade.

Bärbara är fixad.. så nästa vecka blir det plugg på något fik, ska bli så otroligt skönt att kunna sitta & plugga någon annanstans än hemma i mellanåt, slå två flugor i en smäll liksom :b

Nej, påfyllning av kaffekoppen & lite skrivning.. älskar att allt jag skrivit om blivit så sjukt mycket bättre än sist, nästan så man sitter & väntar på att min etik lärare ska lämna förslaget att skriva en bok tillsammans med mig? Ehem, typ.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar