plugg & bvc

Har precis lämnat Noel på dagis & snabbt läst igenom lite bloggar. Känner hur jag tappat livet de senaste månaderna & suttit mestadels lite varje kväll för att hinna med mig, men nu är vi på upploppet & endast en vecka kvar av kursen, sedan kommer en fet jävla tredagars kryssning som belöning, så jävla värd det!

Blir bara en kortdag av plugg idag, för min lilla älskling ska på 1½års kontroll kl 13:30, så måste vara nere på dagiset redan vid 13, för att väcka upp honom från vilan & allt. Lillstackarn ska få en spruta & den här gången kommer helt klart kännas värst av dem alla & han kommer vara arg på mig minst en timme efteråt. Jag vet ju hur han blir bara då han blir nekad en kaka, han kan titta snett & surt på mig hur länge som helst efteråt. Hur ska han då reagara då jag inte räddar honom från dessa "hemska" människor som vill göra honom illa? Men det går nog bra? :)

Vad annars? satt tre timmar igår kväll & skrev svenska, vilket resulterade i en avklarad uppgift & ett ton släppte från mina axlar. Så idag blir det lite etik igen, ska handla om våld och aggretioner, intressant!

Ha en bra dag & ut i solen & njut om ni kan! :)



Allt kan inte vara så överpedagogiskt jämt. Noel vägrade sitta i sin egen stol vid middagen, jag var hungrig & visste att han skulle bli nöjd av att sitta bredvid mig på en riktig stol & äta. "Tojka tojka" säger han sedan då han hämtat papper för att torka upp juicen han spillt.. någon ordning fåre va ;)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar