tidigare idag

Vi tog en liten utflykt tidigare idag till liden för att köpa tamponger, sådär lagomt roligt söndags göra. Vi var nog båda överens om att vi lika gärna kunde passa på att förena lite nytta med nöje, då vi ändå hade vägarna förbi byn menar ja.. så det blev en sväng ner till familjen Malm/Sellén, grabbarna fick tolka lite efter skotern & Noel fick testa Antons värsting fyrhjuling. Blev lite fika i solen innan vi åter rullade hemöver, självklart helt slutkörda efter denna hysteriska dag.

Nu ska jag bränna färdigt min skiva till bilen & mysa ner mig i soffan en stund. Imorgon ska pojkarna vara tillsammans hela dagen, de har funderat på allt från bad till hemmamys, får se vad de hittar på. Själv ska jag iallafall in till stan för möte på skolan, träffa Jessica & Lennie, dricka kaffe, sola, gå på stan osv. Sedan ska Noel få vara hemma med mig resten av veckan.

Den kommande veckan ger mig pirrningar i magen, jag är kär i den.. det känns faktiskt så, underbart ska det bli!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar