ashcloud in my..

Skam den som ger sig.. sitter & klurar på högre nivåer iallafall, inte ens Johan förstod (och då mina vänner, är det svårt?). Det är inte uppgiften i sig som är svår, utan att finna svaret,(doh) eftersom det inte finns någon fråga. "Vad vill de få ut?", "vem vill få ut något?", "varför vill han få ut det?", "har det fastnat?".. "WHYYYYY?!?" ungefär så har mina tankegångar gått hela dagen. För det står bara en massa öppenbar information, som avslutas med "Du för gärna skapa ytterligare förutsättningar och anta andra kostnader så länge du tydligt och konsekvent argumenterar för dem." Tack, vad snällt av er, men jag tror jag funderar på de förstnämda en stund till.

ZzzZzzZzzZzz.. har kommit en bit iallafall & låter detta ligga tills imorgon kväll. Har jag inte fått svar på mina frågor som jag skickade in för över en vecka sedan, så skickar jag in skiten & hoppas på att de tidigare inlämningarna gett resultat bra nog att väga över denna.

Imorgon ska jag iallafall till stan med brorsan.. vi ska stöka undan lite måsten inför resan, som jag nu för allt i världen hoppas blir av, jävla askmoln. sjukt onödigt Grimsvötns. Island 0 points.

Mamma skriver:

Haha, du är så härlig i dina inlägg:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar