back in black

Idag var jag iväg en snabbis & solade, sedan blev det till att handla hårfärg då min förlängning var två nyanser mörkare & mer åt det röda hållet & därav inte passade ihop med min hårfärg. Så jag köpte en färg som hette mörk mocca, trodde det skulle bli riktigt jävla grismörktbrunt, men det blev svart. Blev hyffsat nöjd iallfall, med hårförlängningen i lär det bli bättre & med lite mer färg mot huden. Kan bjuda på en bild då förlängningen är i imorgon eller något (har inte färgat den ännu, ska göra det ikväll).

Aja, Haha.. shit. Det är bara att vänja sig. Älskar svart hår.. på andra & önskar jag skulle passa i det, men det var inte så farligt som jag hade trott & att fixa sig iordning med svart långthår har jag alltid velat göra.. Men då de flesta dagar här hemma består av en knut i håret & trasiga mjukisar (typ) så känns det som jag är lite för över optimistisk till denna drastiska förändring.. men ja what to say, only time will tell!



sandra skriver:

jättefint tycker jag det blev! du passar i det =)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar